Dieta na
płaski brzuch
na Thermomix

5 dni każdy 1000 kcal
Dieta na płaski brzuch to łatwy do zastosowania 5 dniowy plan według zasad diety Sirt, wersja z rybami.
39 

Dodaj do koszyka

Chcesz schudnąć i mieć płaski brzuch w ciągu zaledwie kilku dni? Dieta na płaski brzuch na Thermomix to łatwy do zastosowania 5 dniowy plan oparty na założeniach diety Sirt, który pomoże Ci spalić tłuszcz i osiągnąć pożądane rezultaty.  Codzienne menu składa się z trzech smoothie sirtuinowych i jednego dania rybnego. Idealne połączenie na wakacje. Kolejnym etapem po diecie na płaski brzuch może być Dieta Śródziemnomorska na Thermomix lub Dieta Sirt Faza II Etap 1

Menu Dieta na płaski brzuch na Thermomix

Czym wyróżnia się Dieta na płaski brzuch?

  • 5 dniowy plan dietetyczny o kaloryczności do 1000 kcal na dzień
  • pierwszy etap Diety Sirt w wersji pescetariańskiej ( z rybam)
  • 3 smoothie dziennie, bogate w produkty pobudzające produkcję sirtuin
  • 1 danie rybne bogata w białko
  • dieta o niskim indeksie glikemicznym
  • dieta bogata w antyoksydanty
  • bez glutenu, bez żywności przetworzonej
  • przepisy z zawartością:  laktozy w postaci jogurtu lub kefiru w smoothie
  • Rozkład makroskładników: Białko 20-25%%, Tłuszcz 30-35%%, Węglowodany 50-55%%

Dieta na płaski brzuch oparta jest na zasadach diety Sirt polegającej na spożywaniu produktów pobudzających produkcję sirtuin.

Zadaniem diety sirt jest zwiększenie ilości sirtuin w organizmie, czego prawdopodobnym efektem będzie przyspieszenie redukcji tkanki tłuszczowej, spowolnienie starzenia się organizmu, jak również zwiększenie wrażliwości komórek na insulinę.

Dieta płaskiego brzucha

Jeśli chodzi o dietę na płaski brzuch, należy pamiętać o kilku kluczowych kwestiach.

  1. Po pierwsze i najważniejsze, musisz upewnić się, że spożywasz wystarczającą ilość białka. W tej diecie głównym źródłem białka są ryby.
  2. Ponadto należy skupić się na dostarczanie dużej ilości błonnika i zdrowych tłuszczów. Te składniki odżywcze pomagają w utrzymaniu prawidłowej masy ciała i sprzyjają zachowaniu zdrowej wagi.
  3. Trzy razy dziennie smoothie sirtuinowe.
  4. Codziennie spożywaj 4 regularnych posiłków. Dzięki unikaniu uczucia głodu można ograniczyć podjadanie, a tym samym zmniejszyć ryzyko przybierania na wadze. Ponadto systematyczne jedzenie będzie sprzyjać zachowaniu właściwej perystaltyki jelit, co pośrednio przełoży się na wygląd brzucha. 
  5. Pamiętaj o piciu dużej ilości wody. Woda pomaga wypłukać toksyny i utrzymuje organizm w stanie nawodnienia, co jest niezbędne dla optymalnego zdrowia. Każdego dnia należy wypijać co najmniej 2 litry czystej wody. Woda wspomaga usuwanie niepożądanych produktów ubocznych przemiany materii, utrzymuje jędrność i elastyczność skóry oraz pomaga zapobiegać przejadaniu się.

Odkryj

Wszystkie diety

Dieta na Thermomix z Dietomix to rozwiązanie dla osób chcących zdrowo gotować bez poświęcania na to zbyt dużo czasu. Gotowanie z Thermomix jeszcze nigdy nie było tak inspirujące i zdrowe!
Zobacz więcej